In goede en kwade koersdagen

M. Heijl | 2011 | Zachte kaft | Nederlands
Niet op voorraad
Leverbaar
€ 19,95

Beschrijving

In goede en kwade koersdagen

Wat hebben wielersport en marketing met elkaar? Heel wat. Al bij de allereerste
prehistorische wielerkoersen ontdekten brouwers, kranten en fietsconstructeurs de wielersport als een interessant platform om hun product te profileren. Het profiel van sponsors en andere commerciële belanghebbenden veranderde met de jaren, maar het belang van marketing in de wielersport bleef altijd prominent aanwezig.

In In goede en kwade koersdagen schetst Marko Heijl de geschiedenis van het
huwelijk tussen wielersport en marketing. Met alle rechten en plichten, met alle wederzijdse voor- en nadelen, met de klassieke sponsorverhalen, maar ook met de vele, sappige anekdotes.
Lees meer Lees minder

Details product

Door (auteur) M. Heijl
Uitgeverij Arko Sports Media BV
Bindwijze / format Zachte kaft
Verschenen op 29-04-2011
ISBN / EAN 9789054721574
Taal Nederlands
Gewicht 297 g
Hoogte 230 mm
Breedte 171 mm
Dikte 10 mm